Warning: Undefined array key "geoplugin_countryName" in /customers/9/f/a/urdunama.eu/httpd.www/wp-content/themes/upaper/functions.php on line 341
341

سویڈن میں گزشتہ 25 سال میں جنوری کی سرد ترین رات میں درجہ حرارت 43.6۔ تک گر گیا۔

شمالی سویڈن کئی دہائیوں میں اپنے سرد ترین درجہ حرارت سے کانپ رہا تھا کیونکہ اسے بڑے انجماد نے اپنی گرفت میں لے لیا تھا، اور ملک کے جنوبی حصوں میں بھی پارہ صفر سے نیچے گرنے کو تھا۔

شمالی سویڈن میں Kvikkjokk-Årrenjarka ویدر اسٹیشن نے منگل اور بدھ کی درمیانی رات میں درجہ حرارت 43.6C۔ ریکارڈ کیا، جو گزشتہ 25 سالوں میں جنوری کے مہینے میں سویڈن کا سرد ترین درجہ حرارت ہے۔ قومی موسمیاتی ایجنسی SMHI کے مطابق، 1888 میں ریکارڈ شروع ہونے کے بعد سے یہ اس مخصوص ویدر سٹیشن کا سرد ترین درجہ حرارت تھا۔ اس ہفتے بھی پہلی بار ہے جب سویڈن میں 2021 کے بعد سے درجہ حرارت -40C سے نیچے گرا ہے۔

ایس ایم ایچ آئی کے ماہر موسمیات ایڈا ڈہلسٹروم نے سویڈش میڈیا کو بتایا کہ “پوری ویسٹربوٹن اور نوربوٹن کاؤنٹیوں میں آپ یہ کہہ کر موسم کا خلاصہ کر سکتے ہیں کہ یہ -25 اور -35 ڈگری کے درمیان ہے، اور ایسا لگتا ہے کہ سردی ہفتے کے آخر تک رہے گی۔”

بدھ کو خبر رساں ایجنسی ٹی ٹی نے رپورٹ کیا ہے کہ شمالی سویڈن کے چھ موسمی اسٹیشنوں پر راتوں رات درجہ حرارت -40C سے نیچے گر گیا، لیکن یہ صرف شمالی سویڈن ہی نہیں ہے جسے برفانی درجہ حرارت کا سامنا ہے۔ SMHI نے بدھ کے روز سٹاک ہوم اور Skåne کے جنوبی علاقوں، Halland، Blekinge اور Småland کے بڑے حصوں میں برف اور ہوا کے لیے ایک پیلی وارننگ جاری کی ہے، جو تین نکاتی پیمانے پر سب سے ہلکی وارننگ ہے – نیز مشرقی Skåne میں اورنج الرٹ اور بلیکینگ، جہاں کچھ علاقوں میں 30 سینٹی میٹر تک برف گرنے کی توقع ہے۔ سٹاک ہوم کے کچھ علاقوں میں 20 سینٹی میٹر تک برف پڑ سکتی ہے۔

سویڈن کے سب سے جنوبی مقام، Skåne میں Smygehuk، پر ہفتہ کو درجہ حرارت -14C تک پہنچنے کی توقع ہے، جس کے بعد پارہ آہستہ آہستہ اوپر کی طرف بڑھنے کی توقع ہے۔ سویڈن کے سرد ترین درجہ حرارت کا ریکارڈ ٹوٹنے سے پہلے ابھی ایک راستہ باقی ہے۔ یہ -52.6 ڈگری تھا، جو فروری 1966 میں آرکٹک سرکل میں Vuoggatjålme میں ماپا گیا تھا، اور یہ روس کو چھوڑ کر یورپ میں اب تک کا سب سے سرد درجہ حرارت بھی ہے۔